Hoppa till verktygsfältet
Omfattande tekniska störningar datakommunikationssystemen hos en riksomfattande serviceleverantör observerades 22.6.2021 kl. 8.00–15.00. De tekniska störningarna kan ha förhindrat funktionen av våra telefon- och mottagningstjänster samt chat-tjänster. Om du hade en distansmottagningstid som förhindrades så kontaktar vi dig. Vi beklagar besväret.

Telefonservicen återvänder gradvis till normala öppettider, SelfChatten öppnar i maj

SHVS verksamhet startade i en ny omfattning i januari då kundantalet fördubblades vid årsskiftet och nästan 400 nya anställda började arbeta hos oss. Vi hade lite utmaningar de första månaderna att få verksamheten igång men nu har de flesta problemen lösts. 

Vi flyttar nu gradvis mot våra normala tjänstetider på bedömningen av vårdbehovet och servicehandledningens servicenummer. SelfChatten öppnar i maj. 

April 

De riksomfattande servicenumren betjänar från och med 6.4.2021 mån-fre kl. 8.00 till 14.00 

Maj 

SelfChatten betjänar från och med 3.5.2021 mån-fre kl. 12.00 till 14.00. 

Juni 

De riksomfattande servicenumren återvänder från och med 1.6.2021 till normala betjäningstider som är mån-tors. från kl. 8.00 till 15.00 och på fredagar från kl. 8.00 till 14.00. 

SelfChatten håller öppet på vardagar från kl. 12.00 till 14.00. 

Tack för ditt tålamod och förståelse!

Student går från ytterdörren till receptionen.