Siirry sisältöön

Puhelinpalvelun palveluajat laajenevat, SelfChat avautuu toukokuussa

YTHS:n toiminta käynnistyi tammikuussa uudessa laajuudessa, kun vuoden alusta asiakasmäärä kaksinkertaistui ja kerralla aloitti lähes 400 uutta työntekijää. Ensimmäisten kuukausien aikana toiminnan käynnistymisessä oli paikoin haasteita, joista suurin osa on nyt selätetty.

Siirrymme hoidontarpeen arvoinnin ja palveluohjauksen puhelinpalvelussa asteittain laajempiin palveluaikoihin. SelfChat avataan toukokuussa.

Huhtikuu

6.4. alkaen valtakunnalliset palvelunumerot palvelevat ma-pe klo 8.00‒14.00

Toukokuu

3.5. alkaen SelfChat palvelee ma-pe klo 12.00‒14.00.
Valtakunnalliset palvelunumerot palvelevat ma-pe klo 8.00‒14.00

Kesäkuu

1.6. alkaen palvelemme valtakunnallisissa palvelunumeroissa ma-to klo 8.00‒15.00 ja pe klo 8.00‒14.00. SelfChat on avoinna arkipäivinä klo 12.00‒14.00.

Kiitämme kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä!

Opiskelijapoika on menossa palvelupisteen ovesta sisään.