Hoppa till verktygsfältet

Ändringar i öppettiderna i SelfChat, egen chattlinje för hörselskadade

Öppettiderna i SelfChat ändrar, och vi öppnar fler servicelinjer i chatten för att kunna ge snabbare och smidigare service. Dessutom öppnar vi en egen chattlinje för hörselskadade. Ändringarna träder i kraft måndag 4.4.2022.  

Nya öppettider i SelfChat

I SelfChat kan du chatta i realtid med vår vårdpersonal. Du kan kontakta oss via chatten i frågor som gäller bedömning av vårdbehovet, tidsbokning eller tekniska problem. Välj linje utgående från ditt ärende i SelfChat. Om du inte hittar rätt linje, välj bedömning av vård­behovet.

Öppettider från och med 4.4.2022:

Tjänsten för mental hälsa är öppen
mån.–fre. kl. 10.00–14.00

I ärenden som gäller oral hälsa
mån.–fre. kl. 09.00–11.00

I ärenden som gäller allmän hälsa
mån.–fre. kl. 09.00–11.00
Chattlinje:
* Bedömning av vårdbehovet
* Könssjukdomar
* Preventivmedel
* Resehälsorådgivning och vaccinationer

Tekniska störningar
mån.–fre. kl. 09.00–11.00

SelfChat för hörselskadade

Vi har öppnat en separat chattlinje där vi betjänar hörselskadade. Servicelinjen är endast avsedd för hörselskadade. I och med denna förändring tas servicenumren för hörselskadade ur bruk.

Öppettider från och med 4.4.2022:

I ärenden som gäller allmän hälsa, oral hälsa och mental hälsa

mån.–tors. 8–15 och fre. 8–14

Bild där Self används.