Siirry sisältöön

SelfChatin palveluaikoihin muutoksia, kuulovammaisille oma chat-linja

SelfChatin palveluajat muuttuvat ja chatiin avataan lisää palvelulinjoja asioinnin nopeuttamiseksi ja sujuvoittamiseksi. Lisäksi kuulovammaisille avataan oma chat-linja. Muutokset tulevat voimaan maanantaina 4.4.2022.  

SelfChatin uudet palveluajat

SelfChatissä voit viestiä reaaliaikaisesti hoitohenkilökuntamme kanssa. Chatin kautta asioit hoidontarpeen arviointiin ja ajanvaraukseen liittyvissä asioissa sekä teknisiin haasteisiin liittyvissä kysymyksissä. Valitse asiaasi koskeva linja asioidessasi SelfChatissa. Jos et löydä oikeaa linjaa, niin valitse hoidontarpeen arviointi.

Palveluajat 4.4.2022 alkaen:

Mielenterveyden asioissa
ma–pe klo 10.00–14.00

Suunterveyden asioissa
ma–pe klo 09.00–11.00

Yleisterveyden asioissa
ma–pe klo 09.00–11.00
Palvelulinjat:
* Hoidontarpeen arviointi
* Seksitaudit
* Raskaudenehkäisy
* Matkailuterveys ja rokotukset

Tekniset ongelmat
ma–pe klo 09.00–11.00

SelfChat kuulovammaisille

Kuulovammaisten asiointia varten chattiin on avattu oma palvelulinja. Palvelulinja on tarkoitettu vain kuulovammaisille. Muutoksen myötä kuulovammaisten palvelupuhelinnumerot poistuvat käytöstä.

Palveluajat ma-to 8–15 ja pe 8–14

Kuva Selfin käytöstä.