Hoppa till verktygsfältet
Alla våra egna serviceställen, SelfChat och de riksomfattande servicenumren håller stängt på midsommarafton fredagen den 21.6.2024.

Nu är det lättare att ge respons

Har du uträttat ärenden hos oss på sistone? SHVS börjar skicka textmeddelande där vi begär om feedback. Om du har på sistone uträttat ärenden hos oss så kan du få ett textmeddelanden där vi frågar om hur vi lyckades betjäna dig.

Då du har besökt hos oss på en när- eller distansmottagning angående allmän, mental eller oral hälsa så kan du få på samma dag ett textmeddelande där vi begär om respons om hur ditt besök lyckades. Textmeddelandet får sammanlagt ungefär 5000 studerande per månad.

Var god och svara på förfrågan om du får ett sådant textmeddelande. Din respons är mycket viktig för oss. Responsen hjälper oss utveckla vår verksamhet och förbättra våra tjänster och smidigheten gällande uträttandet av ärenden hos oss.

Feedback också via shvs.fi -hemsidan

Du kan fortsättningsvis ge oss respons också genom att fylla i feedback formulären som befinner sig på shvs.fi hemsidorna. Du kan ge feedback antingen anonymt eller med ditt egen namn efter en stark identifiering. Vi svarar på all respons som ges som identifierad inom tre vardagar.

ge respons! en mobil, du har 1 nytt meddelande