Siirry sisältöön
Hoidontarpeen arviointimme on valitettavasti ruuhkautunut, ja Self-verkkopalvelun asiointilomakkeet ovat osittain pois käytöstä. Jos et pääse käyttämään tarvitsemaasi lomaketta, pyydämme ottamaan yhteyttä puhelimitse. Pahoittelemme mahdollista haittaa.

Muutoksia mielenterveyden chat-palveluihin

Vuosi sitten kesällä ja alkusyksystä käyttöön otetut laajat mielenterveyden chat-palvelut ovat olleet osa valtionavustuksella tuotettuja mielenterveyden palveluja. Anonyymi MieliChat-palvelu otettiin käyttöön 18.6.2021 ja SelfChatin mielenterveyslinja siirtyi laajempiin palveluaikoihin 7.9.2021. Kesä tuo mukanaan muutoksia näihin chat-palveluihin.

Muutokset 1.7.2022 alkaen

  • SelfChatin mielenterveyden palvelulinja palaa normaaleihin palveluaikoihin ja palvelee mielenterveyden hoidontarpeen arvioinnissa arkisin ma-pe klo 09.00–11.00.
  • SelfChatin mielenterveyden palvelulinja palaa aikaisempaan sijaintiinsa yleis- ja mielenterveyden asioihin.
  • Anonyymi MieliChat -palvelu päättyy.

Chat-palveluissa tällä hetkellä työskentelevä henkilöstö siirtyy vastaanottotyöhön digiklinikalle ja digimielenterveysklinikalle

Lue lisää koronahaittojen lieventämiseen tarkoitetun valtioavustuksen käytöstä YTHS:llä >>