Palaute
Missä olemme onnistuneet? Mitä voisimme vielä kehittää?
Antamasi palaute on meille ensiarvoisen tärkeää — se auttaa meitä kehittämään toimintaamme ja parantamaan palveluitamme. Käsittelemme palautteet säännöllisesti YTHS:n johtoryhmissä, ja ne huomioidaan säätiön toimintaprosesseissa sekä toiminnan kehittämisessä.
Voit antaa palautetta joko omalla nimelläsi tunnistautuneena tai anonyymisti.
Kun annat palautetta omalla nimelläsi, voimme paremmin selvittää asiaa. Silloin sinun tulee vastauksen lähettämisen yhteydessä tunnistautua suomi.fi –palvelun kautta pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Muistathan myös antaa suomi.fi palvelussa luvan viestien lähettämiseen sinulle. Vastaamme kaikkiin tunnistautuneena annettuihin palautteisiin kolmen arkipäivän kuluessa.
Potilasturvallisuuteen, tietosuojaan, muistutukseen ja hoitoon liittyvissä asioissa otathan tarvittaessa yhteyttä suoraan palvelupisteeseesi tai asiointi-sivujen verkkolomakkeilla.