Siirry sisältöön
Hoidontarpeen arviointimme on valitettavasti ruuhkautunut, ja Self-verkkopalvelun asiointilomakkeet ovat osittain pois käytöstä. Jos et pääse käyttämään tarvitsemaasi lomaketta, pyydämme ottamaan yhteyttä puhelimitse. Pahoittelemme mahdollista haittaa.

Tervetuloa SelfChatiin!

SelfChatissä voit viestiä reaaliaikaisesti hoitohenkilökuntamme kanssa. SelfChat on käytössäsi Self-verkkopalvelussa seuraavilla palveluajoilla:

  • Yleis- ja mielenterveys ma-to klo 8-15, pe klo 8-14
  • Suunterveys ma-to 12-15, pe klo 12-14

SelfChat toimii näin

  • SelfChatissä näkyvä vihreä pallo kertoo, että paikalla on YTHS:n ammattilaisia. Kun SelfChat on aktiivisena, voit liittyä jonoon sen mukaan, mitä asiasi koskee (Suunterveys tai Yleis- ja mielenterveys). Ensimmäinen vapautuva hoitaja poimii sinut aloittamaan chat-keskustelun.
  • Chatissä tehdään hoidontarpeen arviointia mahdollisuuksien mukaan. Saat ammattilaisen arvion tilanteestasi, ohjeita ja neuvoja ja tarvittaessa ajan vastaanotolle.
  • Chatissa voit saada myös yleisluontoista terveysneuvontaa ja opastusta palveluihin. Parhaiten chatissä hoituvat selkeiden, yksittäisten kysymysten hoitaminen. Jos kysyttävää ja keskusteltavaa on enemmän, suosittelemme yhteydenottoa puhelimitse.
  • SelfChatissä toimitaan valtakunnallisilla resursseilla. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että paikalliseen toimintaan liittyvissä kysymyksissä saatamme ohjata sinut ottamaan yhteyttä oman paikkakuntasi palvelupisteeseen puhelimitse.

Lue lisää Self-palvelusta

Siirry Self-palveluun