Siirry sisältöön
Laaja häiriö valtakunnallisen palvelutoimijan tietoliikenteessä havaittiin 22.6.2021 klo 8.00–15.00 välisenä aikana. Häiriötilanne on voinut estää osittain puhelin-, vastaanotto- ja chat-palvelujen toiminnan. Jos sinulla oli häiriön aikaan estynyt etävastaanottoaika, olemme sinuun yhteydessä. Pahoittelemme mahdollista haittaa.

SelfChatin palveluajat muuttuivat

SelfChatin palveluajat ovat muuttuneet. SelfChat palvelee jatkossa kaikkina arkipäivinä klo 12-14.

SelfChat on yksi opiskelijan palvelukanavista YTHS:ssä asiointiin. Se palvelee puhelinpalvelun rinnalla hoidontarpeen arvioinnissa ja ajanvarauksessa.

SelfChatissa keskustelet YTHS:n terveydenhuollon ammattilaisen kanssa, saat neuvoja ja opastusta kotihoitoon tai tarvittaessa yhteydenoton ja ajan vastaanotolle.  SelfChat löytyy Self-verkkopalvelusta, jonne kaikki opiskelijan sähköisen asioinnin palvelut on YTHS:llä keskitetty. 

Lue lisää Self-verkkopalvelusta