Siirry sisältöön
Yleis- ja mielenterveyden valtakunnallinen palvelunumero sulkeutui tänään perjantaina 14.3.2025 poikkeuksellisesti klo 12. Lisäksi puhelinpalvelussa on tällä hetkellä häiriö, jonka vuoksi takaisinsoitot viivästyvät. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.

Chat käytössäsi myös verkkosivuillamme

Pilotoimme uutta palvelukanavaa InfoChatia verkkosivuillamme 6.11.–14.2. InfoChat auttaa sinua, kun sinulla on kysyttävää palveluistamme tai kaipaat ohjeita asiointiin. Chattaajamme auttavat sinut oikean tiedon ja palvelun äärelle. Tavoitteena on  tarjota vaivaton kanava asiakkaiden yleisluontoisille kysymyksille.

InfoChat on avoinna arkisin klo 8.00–12.00 suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Pilotin alussa InfoChat avautuu sinulle niillä suomenkielisillä yths.fi:n sivuilla, joista opiskelijoilta tulee meille eniten kysymyksiä: yhteystiedoista, Selfin käyttöön liittyvistä asioista ja palveluista. Englannin- ja ruotsinkielisillä sivuilla chat on käytössä kaikilla sivuilla.

SelfChat palvelee hoidontarpeen arvioinnissa

Tiesitkö, että sinua palvelee myös SelfChat? SelfChat on käytössäsi Selfissä, opiskelijan verkkopalvelussa. Self vaatii käyttäjän tunnistautumista ja näin ollen tietoturvallinen tapa asioida kanssamme. SelfChat palvelee sinua hoidontarpeen arvioinnissa ja ajanvarauksissa puhelimen rinnalla.

SelfChat on avoinna ma–to klo 12–15 ja pe klo 12–14.