Uutinen
Open menu

Chat-palvelua laajennetaan ja sujuvoitetaan

Ajankohtaista

23.5.2019

Vuoden 2019 alussa chat tuli YTHS:n pysyväksi palvelukanavaksi puhelinpalvelun rinnalle hoidontarpeen arviointiin ja ajanvaraukseen. Opiskelijat ovat kokeneet asioinnin chatin kautta helpoksi ja joustavaksi ja lukuisissa palautteissa on toivottua palvelun laajentamista ja kehittämistä.

YTHS vastaa opiskelijoiden toiveisiin kesäkuun alusta lähtien chat palvelee
ma–to klo 12­–15
pe klo 12–14.

Palvelukokemuksen parantamiseksi chatiin lisätään myös asiointisyyhyn liittyen useita jonoja, jotka nopeuttavat ja sujuvoittavat asiointia.

Chatin löydät tuttuun tapaan Self-palvelusta, jonne kaikki opiskelijan sähköisen asioinnin palvelut on keskitetty. Lue lisää Self-palvelusta ja kirjaudu palveluun.

p.s. YTHS on suljettu heinäkuussa ja myös chat lomailee 27.6.–28.7. Kesän palveluajoista tiedotetaan tarkemmin pian.