Uutiset
Open menu

Uutiset

28.11.2017

YTHS:n toimipisteet kiinni itsenäisyyspäivänä 6.12.2017

Palvelemme jälleen torstaina 7.12.2017. Toivotamme kaikille juhlavaa Suomen 100-vuotispäivää!

23.11.2017

Puhelut ulkomailta YTHS:n numeroihin eivät tule läpi

Soittaminen YTHS:n palvelunumeroihin ulkomailta ei välttämättä onnistu. Mikäli puhelusi ei tule läpi eikä sinulla ole ajanvarauslupaa Selfissä, tai jos asiasi koskee muuta kuin ajanvarausta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalautelomakkeen kautta...

1.11.2017

Puhelinpalveluissa ja Selfissä häiriöitä

Tietoliikenneoperaattorin vaihdosta johtuvat häiriöt saattavat hidastaa YTHS:n takaisinsoittopalveluita. Myös Selfin kautta tehtävässä ajanvarausten tarkastelussa ja muuttamisessa on ollut ongelmia. Häiriöitä korjataan parhaillaan. Pahoittelemme...

27.10.2017

Hoitoaikamuistutukset eivät toimi

Hoitoaikamuistutukset eivät tällä hetkellä välity opiskelijoille. Asiaa selvitetään parhaillaan. Pidäthän itse huolta, että saavut vastaanotolle sovittuna aikana tai perut ajan jota et tarvitse, jolloin tilallesi pääsee joku toinen ja hoitojonot...

24.10.2017

Influenssakausi lähestyy – suojaudu rokotteella

Influenssavirukset ovat pian taas liikkeellä. Rokote on hyvä tapa suojautua influenssalta. Mikäli kuulut THL:n määrittelemään riskiryhmään , saat rokotteen YTHS:n kautta.

23.10.2017

Järjestelmähäiriöt ohi

Potilastietojärjestelmän häiriöt ovat ohi, palvelumme toimivat jälleen normaalisti.

19.10.2017

Laboratoriotulosten käsittelyssä viivettä

Laboratoriotulosten käsittely on järjestelmähäiriön vuoksi vaikeutunut. Tällä hetkellä henkilöstömme ei pysty antamaan laboratoriokokeiden vastauksia normaaliin tapaan. Häiriö korjataan niin pian kuin mahdollista. Pahoittelemme tilannetta.

17.10.2017

Puhelinpalvelu ruuhkautunut

Puhelimitse tehtävät ajanvaraukset ja hoidon tarpeen arviointi ovat potilastietojärjestelmän häiriön vuoksi ruuhkautuneet. Myös takaisinsoitoissa voi esiintyä viivettä. Pyydämme siksi välttämään yhteydenottoja puhelimitse kiireettömissä tilanteissa.

13.10.2017

Self-palvelussa ja potilastietojärjestelmässä häiriöitä

Self-palvelussa varattujen aikojen katsominen, peruminen ja siirtäminen ei tällä hetkellä ole mahdollista. Virheen syytä selvitetään. Myös potilastietojärjestelmässämme on häiriöitä. Toivomme välttämään yhteydenottoa tänään (13.10.2017). Pahoittelemme...

27.9.2017

Joko sinulla on e-laskusopimus YTHS:lle?

Tiedäthän, että voit tehdä e-laskusopimuksen YTHS:lle omassa verkkopankissasi. Sopimuksen voit tehdä sen jälkeen, kun olet ensin saanut meiltä yhden paperilaskun. Ekologisena ja kestävään kehitykseen panostavana Green Office -organisaationa liputamme...