Uutinen
Open menu

Risuja tai ruusuja YTHS:n toiminnasta? Tee näin

Ajankohtaista

29.3.2017

Jos et ole asiakkaana tai potilaana tyytyväinen saamaasi hoitoon, sen laatuun tai saamaasi kohteluun, voit tehdä muistutuksen terveyspalveluyksikkösi toiminnasta YTHS:n johtajaylilääkärille tai suun terveydenhuollon asioissa johtajahammaslääkärille. Ohjeet ja lomake verkkosivuillamme.

Voit myös tehdä kantelun valvontaviranomaiselle, Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontavirastoon Valviraan tai aluehallintovirastoon. Nämä puolestaan voivat siirtää kantelun YTHS:lle, jossa se käsitellään ensin.

Neuvoja ja apua saat tarvittaessa YTHS:n potilasasiamieheltä.

Anna palautetta

Ensisijaisesti kannattaa antaa palautetta omaan terveyspalveluyksikköön. Jatkuva palaute on tarpeen, jotta voimme kehittää palveluamme ja parantaa toimintaamme. Jos haluat antaa palvelua koskevaa palautetta, anna se tästä linkistä. Jos haluat palautteeseen vastauksen, tunnistaudu pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Palvelupalautteet käsitellään säännöllisesti YTHS:n toimipisteiden johtoryhmissä.

Saat ilmoituksen sähköposti- tai tekstiviestinä kun YTHS on vastannut palautteeseesi.

Hoitoon liittyvissä asioissa voit ottaa toimipisteeseen yhteyttä myös puhelimitse.​

Toimipisteiden yhteystiedot