Uutinen
Open menu

Uusi palvelukanava kokeiluun: Chat palvelee Selfissä!

Ajankohtaista

11.9.2018

Chat on opiskelijan uusi palvelukanava YTHS:ssä asiointiin. Se palvelee puhelinpalvelun rinnalla hoidontarpeen arvioinnissa ja ajanvarauksessa 17.9. alkaen. Chatissa keskustelet YTHS:n terveydenhuollon ammattilaisen kanssa, saat neuvoja ja opastusta kotihoitoon tai tarvittaessa ajan vastaanotolle.  

Chat löytyy Self-verkkopalvelusta, jonne kaikki opiskelijan sähköisen asioinnin palvelut on YTHS:llä keskitetty. 

Uutta palvelukanavaa testataan syksyn aikana valtakunnallisessa pilotissa. Kolme kuukautta kestävän pilotin aikana chat palvelee rajatulla ja vaihtuvalla palveluajalla. Pilotin alussa chat on käytössä klo 13-14, 15.10. lähtien klo 8-9 ja 19.11. lähtien sekä klo 8-9 että 13-14.

Tule kokeilemaan chattia ja anna palautetta. Chat-pilotin aikana keräämme tietoa ja kokemuksia palvelukanavan toimivuudesta ja kuulemme mielellämme, miten chat mielestäsi toimi palvelukanavana ja miten onnistuimme auttamaan sinua.

Tavoitteena erinomainen asiakaskokemus

YTHS:llä monikanavaisen asiakaspalvelun tavoitteena on erinomainen asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys. Asiointi hoituu vaivattomasti, kun voit valita itsellesi parhaiten sopivan kanavan ja siirtyä helposti palvelusta toiseen. Chat-palvelu on käytettävissä Selfissä, jonka toimintoja ja asiointipalveluja kehitetään jatkuvasti. Tälläkin hetkellä se palvelee monipuolisesti.  Siellä voit mm. hallinnoida omia ajanvarauksiasi, lähettää esitietolomakkeita ja osallistua kyselyihin.

YTHS kehittää uusia digitaalisia kanavia sekä palvelun että hoidon tarpeisiin. Syyskuun alussa käynnistyi etävastaanoton ja etäfysioterapian pilottikokeilut viidellä paikkakunnalla. Myöhemmin syksyllä YTHS pilotoi sähköistä oirearvioita, jonka avulla opiskelija voi kertoa oireistaan ja saada suoraan ohjauksen sopivimman hoidon alkuun.

Lue lisää Selfistä ja kirjaudu palveluun >