Uutiset
Open menu

Uutiset

23.5.2017

YTHS:n toimipisteet kiinni helatorstaina 25.5.

Kaikki YTHS:n toimipisteet ovat kiinni helatorstaina 25.5.2017. Matkailuneuvonta on myös kiinni 25.5. Oman toimipisteesi aukioloajat voit tarkistaa tästä .

23.5.2017

YTHS:n verkkoneuvontapalvelu poistuu käytöstä

YTHS on usean vuoden ajan tarjonnut opiskelijoille verkkoneuvontapalvelua, jossa on voinut anonyymisti kysyä mieltään painavista terveysasioista. Toukokuun lopussa verkkoneuvonta nykymuodossaan päättyy. Syksyn aikana YTHS:llä aletaan rakentaa uutta...

18.5.2017

YTHS:n vuosikatsaus 2016 on ilmestynyt

Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön vuosikatsaus vuodelta 2016 on julkaistu. Vuosikatsauksessa aiheina ovat mm. Korkeakouluopiskelijoiden terveystutkimus, palvelujen digitalisointi ja Self-palvelu, hoitotyön eri sektoreiden yhteistyön tiivistäminen...

27.4.2017

Vapun aukiolot

Kaikki toimipisteemme ovat kiinni vappupäivänä 1.5.2017. Hauskaa vappua!

26.4.2017

Palveluissa häiriöitä

Palveluissamme on järjestelmäntoimittajasta johtuvia häiröitä. Tilannetta selvitetään parhaillaan. Pahoittelemme tilannetta.

11.4.2017

Pääsiäisen aukiolot

YTHS:n toimipisteet ovat kiinni pääsiäisenä 14.–17.4.2017. Kiirastorstaina (13.4.) toimipisteet sulkevat viimeistään klo 13.00, mutta aukioloajoissa saattaa olla toimipistekohtaisia eroja. Tarkista oman toimipisteesi ...

31.3.2017

Lisää tietosi Selfiin ettei Sätky jää saamatta!

Ensimmäisen vuoden opiskelijoille suunnattujen sähköisten terveyskyselyjen eli Sätkyjen lähettäminen on aloitettu. Kyselyn perusteella osa opiskelijoista kutsutaan terveystarkastukseen. Terveyskysely lähetetään Self-palvelun kautta, ja saat sen...

29.3.2017

Risuja tai ruusuja YTHS:n toiminnasta? Tee näin

Jos et ole asiakkaana tai potilaana tyytyväinen saamaasi hoitoon, sen laatuun tai saamaasi kohteluun, voit tehdä muistutuksen terveyspalveluyksikkösi toiminnasta YTHS:n johtajaylilääkärille tai suun terveydenhuollon asioissa johtajahammaslääkärille.

22.3.2017

Pylly ylös -käytäntö käyttöön entistä laajemmin

Pylly ylös -kampanjan vaikuttavuutta on selvitetty Turun yliopistossa jo kolmatta kertaa. Vuonna 2016 toteutettuun vaikuttavuuskyselyyn vastasi yhteensä 1 640 henkilöä. Kysely kohdennettiin Turun yliopiston henkilökunnalle ja opiskelijoille.

21.3.2017

Selfin käytettävyyttä parannettu opiskelijapalautteen pohjalta

Opiskelijoiden antaman palautteen ansiosta Self-palvelun käyttö selkiytyy: palvelussa pystyy nyt perumaan kaikki varatut vastaanottoajat. Ajanvarausluvalla varatut ajat voi siirtää ja varata uudelleen myös perumisen jälkeen. Peruessa Self-palveluun...