Uutinen
Open menu

Kundrespons hjälper oss att utveckla våra tjänster

Nyheter

1 feb 2019

Vi vill säga tack för 17 000 gånger. Vi fick 17 000 kundrespons i år 2018 från websidor och verksamhets­ställens kundresponsmaskiner.

Erfarenhet om kundservice var utmärkt enligt kundrespons från kundresponsmaskiner. NPS är ett index som mäter våra kunders vilja att rekommendera FSHS tjänster till andra. NPS-index på 2018 var fortfarande utmärkt. 97 % av kundresponsgivarna ansåg att vår personal var professionell, 98 % ansåg att personalen var vänlig och 97 % tyckte att deras behandling var nyttig. Studenter gav kritisk kundrespons om elektronisk tidsbeställning och tillgång till information.

Kundrespons från våra webbsidor innehåller positiva kommentarer och bra idéer att utveckla fortfarande våra tjänster:

  • Att träffa en läkare, ta blodprov och röntgenbilder - alla tog mindre än två timmar. Tack för den snabba servicen! :)
  • SHVS:s personal har varit mycket vänlig och hjälpsam. Särskilt tack går till laboratoriet och oral hälsa: du har hjälpt en nervös person som mig miljoner gånger genom att vara så snäll och hjälpsam för mig.
  • Chattjänsten fungerar bra. Tack för chattpiloten. Hoppas att SHVS:s chatt kom för att stanna.
  • Du måste utveckla Self webbtjänst, eftersom det kan vara mycket mer än nu. Till exempel när du bokar en mottagningstid finns det inte många alternativa tider i kalendern. Om du har avbokat din mottagningstid måste du ringa till FSHS för att få ett nytt tidsbeställningslov att boka en ny tid. Varför kan du inte skicka meddelanden via Self?

Ge oss respons!