Asiakaspalaute
Open menu

Asiakaspalaute

Voit antaa YTHS:lle palautetta monilla eri tavoin. Helpoimmin se käy Verkkoasioinnin kautta. Lisäksi kaikissa toimipisteissämme on asiakaspalautelaitteet, joiden kautta voit antaa palautetta hoidostasi heti vastaanottosi jälkeen. Voit myös pyytää YTHS:n palveluneuvontaa kirjaamaan palautteesi.

Kaikki YTHS:ään saapunut asiakaspalaute käsitellään säännöllisesti johdon kokouksissa. Palautteen avulla ohjataan säätiön palveluja ja toimintaa yhä asiakasläheisempään suuntaan. Saat myös halutessasi henkilökohtaisen vastauksen palautteeseesi.

Asiakastyytyväisyyskysely ja verkkopalaute

Asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan kolmen vuoden välein. Kysely lähetetään kaikille YTHS:n palvelujen piiriin kuuluville opiskelijoille riippumatta siitä, onko opiskelija käyttänyt palveluita vai ei.

Tutustu vuoden 2015 asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksiin.

Tutustu myös vuoden 2014 verkkopalautteeseen.