Asiakaspalaute
Open menu

Asiakaspalaute

Tyytyväiset asiakkaat ovat YTHS:n toiminnan perusta ja strateginen painopiste. Toimintaa arvioidaan useista kanavista kerätyn asiakaspalautteen avulla, ja sen avulla palveluja ohjataan yhä asiakaslähtöisempään suuntaan sekä toimipisteissä että koko YTHS:n tasolla. Kriittisen palautteen perusteella tunnistamme kehityskohteita, jotka pyritään mahdollisimman pian ratkaisemaan. Jokainen palaute on siis tärkeä!

Anna palautetta!

Vuonna 2017 saimme eri kanavissa lähes 24 000 palautetta. Valtaosa palautteesta saadaan toimipisteissä sijaitsevien asiakaspalautelaitteiden kautta.

Voit antaa YTHS:lle palautetta monilla eri tavoin. Helpoimmin se käy Verkkoasioinnin kautta. Lisäksi kaikissa toimipisteissä on asiakaspalautelaitteet, joiden kautta voit antaa palautetta hoidosta heti vastaanottosi jälkeen. Voit myös pyytää YTHS:n palveluneuvontaa kirjaamaan palautteesi. Halutessasi saat henkilökohtaisen vastauksen palautteeseesi.